Z reklamą na TY

Od wczoraj sieć reklamowa IDMnet oferuje emarketerom nowy produkt - MAXmail, który pozwala na wysyłanie do internautów spersonalizowamych, imiennych listów.

MAXmail pozwala przesyłać zaadresowane imiennie listy na e-konta do ok. 250 tys. osób. Listy będzie można od tej pory nie tylko wysyłać do wybranej grupy celowej, ale dodatkowo nadać listom bardziej osobisty charakter. Już w tytule będzie możliwe zwrócenie się do posiadacza skrzynki listowej po imieniu. Inną treść będzie miał list skierowany do kobiet w wieku 20-25 lat, inny do mężczyzn 26-30 letnich. Oczywistą zaletą takich spersonalizowanych listów jest wyższy nawet o 30% wskaźnik ich otwieralności (tzw. open rate).

IDMnet będzie korzystał z różnych baz danych zarejestrowanych w GIODO. 230 tys. adresów IDMnet będzie miał z bazy firmy DirectOne. Jedna z opcji nowej oferty nosi nazwę MAXmail_TwojaBaza. Pozwala ona na korzystanie z bazy danych z adresami dostarczonymi przez klienta przy wysyłaniu listów reklamowych.