Z reklamą na TY

Od wczoraj sieć reklamowa IDMnet oferuje emarketerom nowy produkt - MAXmail, który pozwala na wysyłanie do internautów spersonalizowamych, imiennych listów.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
MAXmail pozwala przesyłać zaadresowane imiennie listy na e-konta do ok. 250 tys. osób. Listy będzie można od tej pory nie tylko wysyłać do wybranej grupy celowej, ale dodatkowo nadać listom bardziej osobisty charakter. Już w tytule będzie możliwe zwrócenie się do posiadacza skrzynki listowej po imieniu. Inną treść będzie miał list skierowany do kobiet w wieku 20-25 lat, inny do mężczyzn 26-30 letnich. Oczywistą zaletą takich spersonalizowanych listów jest wyższy nawet o 30% wskaźnik ich otwieralności (tzw. open rate).

IDMnet będzie korzystał z różnych baz danych zarejestrowanych w GIODO. 230 tys. adresów IDMnet będzie miał z bazy firmy DirectOne. Jedna z opcji nowej oferty nosi nazwę MAXmail_TwojaBaza. Pozwala ona na korzystanie z bazy danych z adresami dostarczonymi przez klienta przy wysyłaniu listów reklamowych.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.