USA: wzrost wydatków na reklamę o 25%

Pierwsza połowa roku upłynęła w Stanach Zjednoczonych pod znakiem wyraźnego wzrostu rynku e-reklamy - wskazuje raport TNS Media Intelligence/CMR. Co ciekawe, dynamika wzrostu wydatków reklamowych jest największa w branży internetowej.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Z raportu TNS Media Intelligence/CMR wynika, że wskaźnik wzrostu wydatków na e-reklamę w I półroczu br. wyniósł 25,9% w porównaniu z analogicznym okresem roku minionego. Dla porównania w telewizji kablowej wskaźnik ten utrzymał się na poziomie 18,2%, a w krajowych gazetach - 10,8%.

Ogółem w pierwszym półroczu br. w USA na reklamę wydano 67,6 mld USD. Na promocję internetową przeznaczono w tym okresie 3,6 mld USD.

Jak wskazuje TNS Media Intelligence/CMR, rynek e-reklamy w dużym stopniu napędzała w minionym półroczu kampania prezydencka. Na internetową promocję polityków wydano 398 mln USD. Firma badawcza szacuje, że do końca roku wydatki te stanowić będą ok.1,5 mld USD.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.