W internetowym zwierciadle

Informacji o sobie samych, swoich przyjaciół, rodzinie i dawnych miłościach szukają najczęściej internauci wykorzystujący Sieć do "prywatnych śledztw".

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Harris Interactive przeprowadził na zlecenie Microsoftu sondaż dotyczący najczęściej poszukiwanych w Internecie informacji. 49% ankietowanych amerykańskich internautów szuka informacji o przyjaciołach, choć bardzo interesują się też informacjami o sobie (39%) lub członkach swojej rodziny (29%). "Prywatne śledztwa" nie interesują jednak wszystkich internautów - 40% kobiet i 1/3 mężczyzn twierdzi, że nie szuka w Internecie nikogo.

Rozkład tych zainteresowań zmienia się wyraźnie zależnie od grupy wiekowej i miejsca zamieszkania. Jak się okazało, najbardziej zainteresowani szukaniem informacji o sobie lub innych są przedstawiciele tzw. pokolenia X (obecnie 28 - 39 lat). Najbardziej zainteresowani swoim własnym internetowym odbiciem są mieszkańcy Seattle (połowa ankietowanych), za to np. ludzie z Los Angeles szukają przede wszystkim informacji o kolegach i koleżankach z pracy. Swoich dawnych ukochanych najczęściej natomiast szukają mieszkańcy Chicago.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.