Internet zwiększa udziały w wydatkach na reklamę

Internetowe budżety na promocję objęły w Wielkiej Brytanii 3% wszystkich wydatków reklamowych w mediach w ubiegłym roku - wskazuje Interactive Advertising Bureau. W minionym roku szacowano, że Internet obejmie jesienią br. 2% wszystkich wydatków, tymczasem rzeczywiste wyniki okazały się być o wiele lepsze od prognoz.

Informację podajemy za serwisem MarketingVox. Branża internetowa ma wyraźne powody do zadowolenia. Z kwartału na kwartał zwiększają się budżety reklamowe na promocję w internecie. Jak wskazuje Bellwether Report, opublikowany przez NTC Research, ponad jedna czwarta badanych firm zanotowała znaczący wzrost w wydatkach na e-reklamę. W minionym półroczu zauważalny był największy od 2000 roku wzrost w zainteresowaniu internetową promocją. Z raportu wynika, że wydatki na e-reklamę wzrosły średnio o 35%.

W minionym roku IAB prognozowało, że jesienią br. udział internetu w wydatkach na reklamę wyniesie 2%. Tymczasem już w ubiegłym roku e-reklama stanowiła 3% wszystkich promocji w mediach.

"Marketing internetowy przynosi coraz większe dochody" - zaznaczył John Owen z Institute of Practitioners in Advertising - "Możemy liczyć na zwroty z poniesionych w ubiegłych latach inwestycji."

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.