Adam Kwaśniewski, Ad.net: internetowe ożywienie gospodarcze
- internetSTANDARD,
- 19.07.2004, godz. 12:47
Sprawdzają się szacunki mówiące o 20-25% wzroście wydatków na reklamę internetową w porównaniu z 2003 rokiem. Wszyscy przygotowujemy się teraz do kampanii jesiennych. Jednocześnie mamy nadzieje, że rzeczywistość pozytywnie nas zaskoczy, podobnie, jak to rok temu - mówi Adam Kwaśniewski, dyrektor handlowy sieci reklamowej Ad.net.
Z pewnością negatywnym wydarzeniem ostatnich 6 miesięcy było zamieszanie wokół upadłości Wirtualnej Polski oraz przepychanki związane z VAT-em na internet i nową ustawą o mediach elektronicznych. Kiedy tzw. "fachowcy" znaleźli się u steru na opłakane skutki nie trzeba było długo czekać. Wciąż brak jest wyników PBI, na które czeka cała branża. Nie prezentowane są również profile demograficzne witryn.
Radosną wiadomością jest fakt, że sprawdzają się szacunki mówiące o 20-25% wzroście wydatków na reklamę internetową w porównaniu z minionym rokiem. Wszyscy przygotowujemy się do kampanii jesiennych. Jednocześnie mamy nadzieje, że rzeczywistość nas zaskoczy, podobnie, jak to miało miejsce w 2003.
Pierwszą połowę roku kończymy małą restrukturyzacją i zmianą pozycjonowania sieci Ad.net (w kierunku Premium), na jesieni planujemy wprowadzenie kilku nowych produktów reklamowych.