PwC: przychody z e-reklamy podwoją się do 2008 roku

Najnowszy raport PricewaterhouseCoopers dotyczący przyszłości przychodów z reklamy internetowej uspokoi nawet największych pesymistów rynkowych: branża online z roku na rok odnotowywać będzie znaczący wzrost wydatków na promocję. Tym samym w 2008 roku przychody z internetowego marketingu podwoją się (w porównaniu do wyników z 2002 roku).

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Informację podajemy za serwisem MediaPost. Zdaniem PwC, za trzy lata wydatki na reklamę internetową wyniosą 11,4 mld USD. Dla porównania dwa lata temu na internetowy marketing wydano 6 mld USD, rok później – 7,2 mld USD. W tym roku spodziewać się możemy wydatków rzędu 8,3 mld USD.

Zdaniem dyrektora zarządzającego PwC – Petera Winklera, z optymizmem możemy patrzeć na dynamikę wzrostu sektora internetowego. Największym stymulatorem rozwoju są, w jego przekonaniu, reklamy umieszczane w wynikach wyszukiwania. Wartość wydatków na płatne odnośniki podwoiła się w ubiegłym roku, osiągając wartość 2,1 mld USD.

Wzrasta również rynkowy udział reklam typu rich media. W 2002 roku wydano ta tę formę reklamową 200 mln USD. Rok później wydatki wzrosły do 600 mln USD.

Zdaniem PwC, kondycja branży internetowej jest ustabilizowana i nakierowana na generowanie coraz większych zysków.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.