Banner przegrywa

Z raportu opracowanego przez DoubleClicka, firmę zajmującą się internetową promocją, wynika, że znacznie lepszą skuteczność od tradycyjnego bannera ma reklama wysyłana za pośrednictwem poczty elektronicznej. Tym samym, coraz więcej serwisów internetowych i firm wykorzystuje ten rodzaj promocji.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Informację podajemy za witryną Cyberjournalist. Jak wynika z raportu firmy DoubleClick, reklama umieszczona w liście poczty elektronicznej jest 19 razy bardziej skuteczna od powszechnie wykorzystywanego bannera. Wskaźnik CTR (click-through-rates) w przypadku bannera wynosi 0,44%, podczas gdy reklamy wysyłanej pocztą elektroniczną – 8,4%.

Zdaniem DoubleClicka, wiele serwisów internetowych nie uwzględnia w swojej ofercie reklamowej możliwości wysyłania przekazów marketingowych za pośrednictwem poczty elektronicznej. ”To duży błąd” - informują autorzy badania - ”Wydawcy online zbyt mocno skupiają się na oferowaniu bannerów umieszczonych na witrynach, pomijając skuteczniejszą dla firm formę promocji.”

Za przykład odpowiedniego wykorzystania e-reklamy DoubleClick wskazuje Belo Interactive, Tribune Interactive oraz New York Times Digital. Te serwisy sprzedają formy promocji online po bardzo wysokich cenach, jednakże skuteczność ich reklam jest wysoka (ceny w granicach 150-300 USD za 1000 emisji). Jak zaznacza Belo Interactive, co roku przychody firmy z tytuły e-reklamy podwajają się.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.