ATM rośnie w segmencie internetowym
- internetSTANDARD,
- 17.05.2004, godz. 13:54
Na korzystanie z usług operatora sieci ATMAN zdecydowały się dwa kolejne portale. Do grona klientów firmy dołączyły Interia.pl i o2.pl.
ATM SA, to jeden z głównych - obok Energisu - konkurentów TP SA na rynku usług dostępowych. Według przedstawicieli firmy z jej sieci korzysta połowa czołowych portali i serwisów internetowych. ATMAN zapewnia transmisje danych m.in. dla portali Onet i Gazeta.pl oraz komunikatorów Gadu Gadu i Tlen. Z usług ATM korzystają także telewizje kablowe – m.in. Aster City i UPC.
Tradycyjne usługi dostępowe realizowane poprzez sieć ATMAN to wciąż jednej z najbardziej znaczących obszarów działalności ATM SA. W najbliższym czasie w strukturze przychodów firmy znaczące miejsce zajmą bardziej złożone projekty – ATM w tym roku zawarł pięć wieloletnich umów outsourcingu telekomunikacyjnego o wartości ponad 15 mln zł. Właśnie ten segment ma przyczynić się do wzrostu przychodów ATM SA, które w 2003 r. przekroczyły 30 mln zł.