Google zamierza sprzedawać bannery

Gigant na rynku mechanizmów wyszukiwawczych poinformował, że zamierza umożliwić klientom promowanie swoich usług bądź produktów w postaci reklam nietekstowych. Bannery będą umieszczane na witrynach firm zrzeszonych w programie AdSense. Niewykluczone, że Google zaoferuje również kupno bannerów na stronie głównej wyszukiwarki – podał serwis Cnet.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
Program sprzedaży bannerów został uruchomiony w wersji testowej w minioną środę. Po raz pierwszy w swej historii Google zaangażowało się w oferowanie reklam nietekstowych. Jak zaznaczyli przedstawiciele firmy, nowy pomysł narodził się podczas dziewięciomiesięcznych rozmów prowadzonych z wydawcami, reklamodawcami i samymi użytkownikami.

Na razie reklamy będą pojawiać się na stronach firm należących do programu AdSense. Google nie zaprzecza informacjom, że w najbliższej przyszłości bannery będą pojawiać się również na stronie głównej wyszukiwarki.

Nowością oferowaną przez Google będzie również zaawansowany system grup dyskusyjnych Google Groups 2. Firma zamierza dać użytkownikom możliwość szybkiego przeszukiwania list dyskusyjnych, odnajdywania gorących tematów i możliwości brania udziału w toczących się debatach. Nowy system będzie skorelowany z pocztą elektroniczną Google. Przypomnimy, że firma 1 kwietnia br. poinformowała o planach uruchomienia 1 GB skrzynek e-poczty.

W tym tygodniu Yahoo! zapowiedziało, że swoim klientom też udostępni większe, darmowe skrzynki pocztowe. Firma zamierza oferować konta o pojemności 100 MB. Co ciekawe, listy przesyłane z nowego konta mają być wolne od reklam.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.