Time Warner nieźle, AOL też lepiej

Medialny gigant dobrze otworzył rok. Jego przychody w I kw. br. wzrosły o 9% do 10,1 mld USD wobec 9,1 mld USD rok wcześniej. Zysk netto firmy wyniósł 961 mln USD (rok wcześniej 396 mln USD). Wyniki lepsze od spodziewanych odnotował dział internetowy koncernu.

W I kw. Time Warner urósł głównie dzięki sieciom kablowym oraz dobrej sprzedaży filmów. Lepiej radziły sobie również należące do TW stacje telewizyjne. Poprawę odnotował także AOL, zazwyczaj ciążący na kondycji finansowej koncernu. Co prawda łączne przychody z działalności internetowej utrzymały się na poziomie ok. 2,19 mld USD ale zysk operacyjny spółki wzrósł o 43% do poziomu 277 mln USD.

Liczba klientów AOL w I kw. zmniejszyła się łącznie o 237 tys. głównie ze względu na spadek zainteresowania usługami dial-up. W Europie AOL pozyskał natomiast 38 tys. abonentów. Na koniec I kw. 2004 r. AOL miał 24 mln abonentów w USA i ok. 6,4 mln w Europie.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.