Amazon.com testuje wyszukiwarkę

Najpopularniejszy sklep internetowy Amazon.com udostępnił – na razie w wersji testowej – serwis wyszukiwawczy A9.com. Z założenia system miał służyć do wyszukiwania produktów, które można nabyć w sklepie, ale obecnie w rezulatach wyszukiwania znajdziemy odnośniki do stron internetowych z całego świata - podało AP Technology.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Serwis A9.com powstawł, by umożliwić przeszukiwanie ofert sprzedaży produktów dostępnych w Amazonie. Wyszukiwanie można zawęzić np. jedynie do katalogu dostępnych książek. Amazon współpracuje z Google – w systemie A9.com pojawiają się m.in. linki sponsorowane dostarczone za pośrednictwem mechanizmów Google.

A9.com pod wieloma względami różni się od typowych wyszukiwarek. Przede wszystkim, żeby skorzystać z serwisu, należy się zalogować, podając nazwę i login swojego konta na Amazon.com. Co więcej, A9.com umożliwia również umieszczenie notatek przy każdej z odwiedzanych stron. Dostęp do zapisków może mieć każdy, kto zaloguje się w systemie.

Przedstawiciele Amazona nie chcieli zdradzić, czy firma planuje uruchomienie systemu wyszukiwawczego, który umożliwiałby przeszukiwanie stron internetowych w takim stopniu jak robi to Google. Nie wiadomo również, kiedy skończą się testy A9.com.

Więcej informacji:

http://www.a9.com

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.