Nowości Google

Firma Google zaprezentowała dwie nowe usługi, dostępne za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Nowości to "Personalized Web Search" oraz "Web Alerts" - pierwsza umożliwia filtrowanie wyników wyszukiwania tak, by były jak najbardziej zgodne z podanymi wcześniej przez użytkownika zainteresowaniami, zaś druga daje użytkownikowi możliwość otrzymywania alertów e-mailowych, zawierających najbardziej aktualne informacje na wybrany temat.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Usługa Personalized Web Search pozwala użytkownikowi na zdefiniowanie swoich zainteresowań, tak, by później, podczas przeprowadzania wyszukiwania, wyświetlane były jedynie te strony, które związane są zarówno z wpisanym do wyszukiwarki terminem, jak i zdefiniowanymi wcześniej zainteresowaniami. Druga nowość, Web Alerts, działa podobnie do dostępnej już usługi Google News Alerts - użytkownik podaje jaki temat go interesuje, wpisuje swój adres e-mail i od tego momentu zaczyna otrzymywać wiadomości, zawierające informacje na ów temat oraz odnośniki do zawierających je stron WWW.

Obie nowe usługi na razie dostępne są w wersji beta - więcej informacji na ich temat można znaleźć tutaj: http://labs.google.com .

Personalized Web Search oraz Web Alerts to nie jedyne nowości - operator wyszukiwarki zmodyfikował również jej interfejs (dodano bezpośredni odnośnik do usługi Froogle, umożliwiającej wyszukiwanie produktów) oraz rozszerzył zakres opcji dostępnych w ramach Zaawansowanego wyszukiwania (zmian tych nie wprowadzono jeszcze do polskiej wersji wyszukiwarki - http://Google.pl ).

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.