DoubleClick i płatne odnośniki

DoubleClick zamierza wprowadzić do swej oferty rozwiązanie pozwalajace na zarządzanie umieszczaniem reklam w wynikach wyszukiwania. Narzędzie dla reklamodawców ma działać wspólnie z systemem DART for Advertisers – podały DM News.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Przedstawiciele DoubleClick wyjaśniają, że stworzenie takiego rozwiązania podyktowane zostało potrzebą rynku. Płatne odnośniki w wynikach wyszukiwania stają się coraz bardziej popularne. Z takich kampanii zadowoleni są zarówno reklamodawcy jak i użytkownicy (płatne odnośniki nie irytują jak pop-upy czy bannery).

Nowe narzędzie DoubleClick ma funkcjonować wspólnie z DART for Advertisers. Na rynku pojawi się w drugiej połowie bieżącego roku. Dzięki temu rozwiązaniu reklamy będą dobrze dopasowywane do haseł wpisywanych w wyszukiwarkach.

Konkurencja firmy DoubleClick - aQuantive's Atlas DMT - też zauważyła potencjał drzemiący w takich rozwiązaniach. Aby również zaistnieć w tym rynku zakupiła Go Toast, firmę oferującą podobne narzędzia.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.