Nieśmiertelne bannery?

Wydawałoby się, że tradycyjne formy reklamy typu banner powoli odchodzą do lamusa, skoro coraz więcej mówi się o popularności i skuteczności innych rodzajów promocji, np. sponsorowanych odnośników. Nic bardziej błędnego – wskazują badania Jupiter Research oraz PwC/IAB.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Wyniki analiz e-reklamy podał serwis MarketingWonk.com. Z raportu wynika, iż rzeczywiście mniejsza się popularność bannerów. Nie mniej jednak ta forma e-reklamy wciąż cieszy się znacznym zainteresowaniem. Zdaniem analityków z Jupiter Research w tym roku nastąpi 6% spadek w przychodach ze sprzedaży bannerów - wydatki wyniosą 3 mld USD i będą stanowić połowę wszystkich przychodów z reklamy internetowej.

Z wyliczeń PricewaterhouseCoopers oraz Interactive Advertising Bureau wynika, że w drugim kwartale nastąpi 22% spadek popularności bannerów, ale wciąż wydatki na tę formę reklamy będą stanowić 23% wszystkich wydatków na marketing w Internecie. Tym samym tradycyjne formy reklamowe ustąpią miejsca jedynie płatnym odnośnikom – przychody z tego rodzaju promocji będą stanowić 29% wszystkich przychodów.

Tym samym pomimo spadającej popularności bannerów wciąż pozostają one jednymi z najczęściej nabywanymi formatami.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.