Brytyjskie witryny - rozpaczliwy obraz

Brytyjskie firmy posiadające witryny internetowe w większości przypadków nie przestrzegają polityki prywatności – wskazują analitycy WebAbacus w badaniu, które opublikował serwis BBC.

Wydarzenia
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
Autorzy badania wskazują, że polityka brytyjskich witryn pod względem ochrony prywatności jest przerażająca. Jedna czwarta firm w ogóle nie wie, czym charakteryzuje się taka polityka, więc nie umieściło na swojej witrynie stosownej informacji. 12% badanych stron posiada taką zakładkę, ale nie podaje z kolei żadnych danych na temat umieszczania tzw. ciasteczek (cookies) na komputerach użytkowników

Jedynie 2% badanych witryn spełnia wszystkie wymogi – wskazują zszokowani autorzy badania.

Ich zdaniem, czas najwyższy, aby krajowe firmy zadbały o ochronę prywatności. Poprawy wymaga przeważająca większość firmowych stron internetowych.

Autorzy badania wskazują również na fakt, że duży odsetek witryn posiada bardzo nieatrakcyjny wygląd. Co więcej, znikoma część jest gotowa na to, by przechowywać poufne dane jak na przykład numery kart kredytowych klientów.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.