Legalny m-marketing

Stowarzyszenie zajmujące się marketingiem mobilnym - Mobile Marketing Association - opracowało dla wszystkich firm zainteresowanych legalnym przesyłaniem wiadomości handlowych w postaci SMS specjalny kanon postępowania. Zdaniem MMA, tylko takie działanie może ocalić skuteczność tej formy promocji.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Zasadą numer jeden jest przesyłanie wiadomości o treściach komercyjnych tylko tym użytkownikom, którzy wcześniej wyrażą na to zgodę poprzez zalogowanie się w systemie przesyłania takich informacji albo na stronie internetowej. Do przesyłania SMS-ów o charakterze handlowym niezbędne jest przyzwolenie użytkownika. Nie wolno natomiast spamować telefonu informacjami dopiero nakłaniającymi do wyrażenia zgody na otrzymywanie tego typu treści.

Drugą, równie istotną sprawą jest możliwość zrezygnowania z bycia powiadamianym o reklamach. Zdaniem MMS jest to niezwykle ważny element. Klienci nie czują się wtedy osaczeni przez firmy przesyłające treści handlowe. Wylogowanie się z systemu przesyłającego informacje komercyjne musi być proste i sprawne.

MMA zaznaczyło dodatkowo, że w obrębie treści przesyłanych użytkownikom telefonów komórkowych mogą pojawić się wiadomości z działów: produkty, usługi, konkursy, rozrywka, obniżki/przeceny.

Więcej informacji:

http://www.mmaglobal.com

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.