Gdzie ci mężczyźni?

Gdzie można znaleźć mężczyzn w wieku od 18-34 lat? Najlepiej w Sieci – odpowiadają analitycy comScore Media Metrix. Z ostatniego badania przeprowadzonego przez tę firmę wynika, że wspomniana grupa społeczna ogląda najwięcej stron internetowych z całej populacji internautów. Co więcej, mężczyźni w tym wieku rezygnują z oglądania telewizji na rzecz buszowania w Sieci.

Wydarzenia
24 lutego 2017 r.

Rama agile okazuje się często niezwykle skutecznym sposobem realizacji projektów IT. Dość powszechne jest fałszywe przekonanie, że zaletą...

Zarejestruj się
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Wyniki badania comScore Media Metrix wskazują, że prawie 27 mln mężczyzn w wieku od 18 do 34 lat spędziło we wrześniu średnio 34 godziny online. Jest to o całe 17% więcej czasu od tego, jaki spędza w Internecie przeciętny użytkownik. Badani obejrzeli 3,37 tys. stron dwa miesiące temu, czyli o ponad 700 więcej niż typowy internauta.

Mężczyźni wyprzedzają kobiety w korzystaniu z Internetu. ComScore Media Metrix poddało badaniu również populację płci pięknej w tym samym przedziale wiekowym. Okazało się, że mężczyźni stanowią 53% całej społeczności użytkowników Sieci. Co więcej, oglądają średnio o 20% stron więcej niż kobiety.

”To, że 75% Amerykanów w wieku od 18-34 lat używa Internetu wyjaśnia tajemnicę spadku oglądalności telewizji przez tę grupę społeczną” - powiedział Peter Daboll, szef comScore Media Metrix – „Internet wygrywa w walce z telewizją. Tym samym reklamy dla tej grupy społecznej powinny przede wszystkim pojawiać się w Internecie.”

Mężczyźni bardzo często poszukują informacji dotyczących gier wideo. Na drugim miejscu w rankingu popularności tematycznej znalazły się treści dla dorosłych. 19 mln Amerykanów poszukuje takich informacji w Sieci.

Dla porównania w podobnym rankingu tematycznym przeprowadzonym wśród Amerykanek pierwsze siedem pozycji zajmują zagadnienia związane ze sprzedażą i zakupami.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.