Zwycięstwo Overture nad Google

Opublikowany niedawno raport Jupiter Research "Paid Listing Vendor Constellation: Ranking the Leaders" podał zaskakującą wiadomość – w oferowaniu płatnych odnośników rozwiązania Overture pobiły Google.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Jupiter Reserach zwróciło uwagę przede wszystkim na zasób możliwości oraz interfejs. Analitycy podkreślili, że zarówno rozwiązania Google jak i Overture należą do czołówki, jednak druga firma otrzymała lepsze końcowe noty. Tym samym niewielką przewagą uplasowała się na pierwszym miejscu. Jupiter Research okrzyknął Overture liderem na rynku płatnych odnośników. Google zajęło drugą pozycję. Zupełnie na marginesie dodajmy, że pojawiają się pierwsze plotki o tym, że Microsoft planuje przejęcie Google. Jak na razie, żadna z informacji nie została potwierdzona ani przez przedstawicieli wyszukiwarki ani przez giganta z Redmond.

Wracając jednak do badania Jupiter Research, warto zaznaczyć, że z analizy wynika, iż 15% dochodów z tytułu sprzedaży miejsca w wynikach wyszukiwania pochodzi od reklamodawców, których budżety marketingowe wynoszą milion USD i więcej. Tacy klienci wykupują zwykle więcej niż tysiąc słów kluczowych.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.