Google przejmuje Sprinks

Google poinformowało o przejęciu firmy Sprinks – dostawcy internetowej reklamy kontekstowej. Posunięcie giganta wskazuje na konsolidację rynku e-reklamy.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Wiadomość o przejęciu firmy Sprinks pojawiła się w piątek. Google nie chciało podać szczegółów finansowych dotyczących umowy. Wiadomo jedynie tyle, że przez okres czterech lat umowa dotyczyć będzie dystrybucji reklam na witrynie About.com (należącej do Primedia) oraz podziału przychodów z tytułu e-marketingu.

Google staje się bardzo silnym graczem na rynku reklamy. Przedstawiciele wyszukiwarki zaznaczają, że są w posiadaniu bazy ponad 150 tys. reklamodawców. Sprinks wniesie dodatkowe 10 tys.

Przypomnijmy, że Google szykuje się do wejścia na giełdę. Wartość firmy szacowana jest na 15 mld USD.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.