6 milionów odsłon jednego dnia

9 stycznia, w dniu XIII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy stronę fundacji odwiedziło 271 tys. unikalnych użytkowników. Wynik kilkuset razy lepszy niż w powszednie dni.

Na wynik witryny wpływ miały akcje promocyjne prowadzone w telewizji i radio. Internet stał się w tym roku podstawowym kanałem komunikacji. To właśnie na stronie www.wosp.org.pl można było uzyskać najświeższe wiadomości o przebiegu akcji w kraju i za granicą.

Średnio na internetowe uczestnictwo w Finale użytkownicy poświęcili prawie 10 minut. Największą oglądalność zmierzoną liczbą unikalnych użytkowników odnotowała część witryny poświęcona aukcjom internetowym. Odwiedziło ją 180 582 unikalnych użytkowników.

Ponad 14 tys. internautów połączyło się z witryną z zagranicy, przy czym najwięcej, bo ponad połowę stanowiły osoby łączące się z witryną z Europy (bez uwzględnienia Polski), a prawie 30% z Ameryki Północnej.

Co piąta osoba łącząca się z Polski przebywała na Mazowszu a 14% z nich na Śląsku.