Wideoreklamy napędzą rynek

Umieszczanie 30-sekundowych spotów reklamowych w plikach wideo, wchodzących w skład treści oferowanych przez serwisy internetowe, może okazać się bardzo skuteczną formą marketingu - podpowiada firma Feedroom, która przeprowadziła analizę tego typu form reklamy.

Okazuje się, że reklamy umieszczane w filmach swoim zasięgiem obejmują bardzo rozległą widownię. Tym samym firma Feedroom zaryzykowała stwierdzenie, że treści marketingowe zawarte w plikach wideo dostępnych online mogą okazać się bardzo skuteczne. W swej formie przypominają reklamy telewizyjne. Są jednak krótsze i lepiej wplecione w wideoprzekaz.

Feedroom zaznacza, że takie reklamy z powodzeniem można umieścić w porannej czy wieczornej edycji wiadomości dostępnych na stronie internetowej stacji telewizyjnej. Co więcej, stanowią one świetne uzupełnienie telewizyjnych kampanii reklamowych.

Zdaniem przedstawicieli firmy Feedroom, zwiększająca się popularność tej formy promocji jest ważną informacją nie tylko dla agencji reklamowych, ale dla samego rynku. Wideoreklama ma przyczynić się do ożywienia rynku internetowych form marketingowych.

Wydatki na e-reklamęKliknij, aby powiększyćWydatki na e-reklamę

Warto dodać, że Starcom Media Vest Group - firma zajmująca się przygotowywaniem kampanii marketingowych opartych na tego rodzaju reklamie - wydała na nie ok. 5 mln USD. Przekazy reklamowe przygotowywane były m.in. dla internetowych gigantów: Yahoo! oraz MSN.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.