Ad.net poszerza zasięg kampanii

Sieć reklamowa Ad.net wprowadziła do swojej oferty nowy produkt Great Reach Placement Net (GRP Net), dzięki któremu możliwe jest budowanie kampanii reklamowej o dużym zasięgu.

Ad.net wskazuje, że główną zaletą GRP Net jest to, że kampania reklamowa może objąć ponad 4 mln użytkowników miesięcznie w łącznym zasięgu, a ok. 350 tys. użytkowników dziennie. Reklamy sprzedawane są w pakietach i udostępniane w serwisach o różnorodnej tematyce. Klienci otrzymują również raport z pełną analizą zrealizowanej kampanii oraz informacje o profilu użytkowników (dzięki badaniu Prawdziwy Profil).

GRP Net oferuje emisje trzech form reklamowych: pop up, pop under, interstitial.

GRP Net składa się z dwóch pakietów reklamowych. Pierwszy GRP Net 350 gwarantuje dotarcie z przekazem reklamowym do 350 000 użytkowników w ciągu co najmniej dnia. Drugi - GRP Net 1500 zakłada dotarcie do 1 500 000 użytkowników w ciągu co najmniej tygodnia.

Ceny kampanii w sieci Ad.net są dość niskie, co w konsekwencji może doprowadzić do upadku małych serwisów z tego względu, że wraz z obniżką cen, spadną również zyski firm produkujących treści.

Warto przypomnieć, że kampanie zasięgowe prowadzi wydawnictwo IDG Poland (od początku bieżącego roku) oraz sieć reklamowa IDMnet.

Więcej informacji:

http://www.adnet.pl/grpnet.html