Yahoo! ma nowe pomysły na zysk

Firma Yahoo! poinformowała o wprowadzeniu nowego mechanizmu wyszukiwania, który połączy trafność wyszukiwania informacji z treściami o charakterze komercyjnym.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Yahoo! ma nadzieję, że nowy produkt bedzie konkurencyjny dla usług Google. Wykorzystanie mechanizmu wyszukiwania z działalnością e-commerce to wynik połączenia Yahoo! z Overture – dostawcą systemów płatnego wyszukiwania.

Yahoo! liczy, że do 2006 roku przychody z płatnych odnośników podwoją się. Firma szacuje, że wysokość światowych przychodów z tego typu usług wyniesie 5 mld USD za 3 lata – takie informacje podała Sue Decker, CFO Yahoo! na ubiegłotygodniowej konferencji poświęconej rynkowi kapitałowemu.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.