Komu jesteśmy lojalni i wierni?

Z opublikowanego raportu lojalności użytkowników wobec marek firm, trzej internetowi giganci uplasowali się w czołówce. Co więcej, Google znalazło się już na drugim miejscu.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Wyszukiwarka zajęła wyjątkowo wysoką pozycję. W zeszłym roku klasyfikowana została dopiero na ósmym miejscu. Bezsprzecznie od dwóch lat pierwszą pozycję zajmuje firma Avis, zajmująca się wypożyczaniem samochodów.

Z branży internetowej pojawiły się w rankingu: portal Yahoo! oraz największy sklep internetowy Amazon. Yahoo w tej edycji badań znalazł się na 14 miejscu (skok o dwa miejsca w górę). Natomiast Amazon wspiął się na 12 pozycję z 17.

Badania lojalności klientów wykonywane są dwa razy w roku. Na ich podstawie powstaje Brand Keys Customer Loyalty Index. Badanie odbywa się telefonicznie na próbie 16 tys. klientów. Każdy z nich ocenia 182 marki w 31 kategoriach.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.