Płatne odnośniki na aukcji

Wyszukiwarka NetSprint.pl oraz serwis aukcyjny Adico.pl rozpoczęły współpracę, w ramach której NetSprint dostarczać będzie serwisowi sponsorowane odnośniki związane tematycznie z kategorią produktów poszukiwanych na aukcji. Firmy będą dzieliły się przychodami z reklam wyświetlanych na serwisie w nowym modelu.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
”Stworzony przez naszą firmę system umożliwia dostarczanie reklamy precyzyjnie adresowanej do użytkownika i dzięki temu znacznie skuteczniejszej od tradycyjnych form promocji w Sieci" – twierdzi Artur Banach z NetSprint.pl. W ten sposób użytkownik zainteresowany zakupem aparatów cyfrowych jako wynik wyszukiwania na aukcji otrzyma m.in. link sponsorowany sklepu oferującego te produkty.

"W naszym przekonaniu współpraca z NetSprint.pl przyniesie wiele korzyści, zarówno naszym użytkownikom, jak i samemu serwisowi" - skomentował Jacek Namysło z Adico.pl.

Społeczność Adico.pl liczy ok. 30 tys. osób. "Nasi użytkownicy zyskali kolejną bezpłatną usługę, dzięki której prowadzenie handlu internetowego stanie się jeszcze łatwiejsze" - dodał Jacek Namysło - "Natomiast sam serwis zyskał kolejne źródło przychodów, co jest nie bez znaczenia w przypadku platformy niepobierającej prowizji od użytkowników."

Adico.pl istnieje od stycznia 2002 roku. Obecnie użytkownicy serwisu wystawiają ok. 35 tys. różnorodnych aukcji jednocześnie, a liczba zarejestrowanych kont sięga 30 tys. osób. W historii serwisu zawarto ponad 60 tys. transakcji, wystawiono ponad 1,5 mln. ofert.

Wyszukiwarka NetSprint.pl jest dostępna w 58 serwisach internetowych (w tym w Internetia.pl, Pcworld.pl, PRV.pl, GSMonline.pl, Emulti.pl, Infoseek.pl, Yellowpages.pl) oraz na kilku tysiącach witryn amatorskich korzystających z wersji darmowej.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.