Czas płatnego wyszukiwania

Przychody z tzw. płatnego wyszukiwania zwiększą się w tym roku o 50% (w porównaniu z rokiem ubiegłym) - wynika z raportu opublikowanego przez Jupiter Research. Z opracowania dowiadujemy się, że cały e-reklamowy tort zwiększy się w 2003 r. o 10% - do 6,3 mld USD.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Jeszcze w ubiegłym roku płatne wyszukiwania wygenerowało ok. 800 mln USD przychodów - przychodów tym roku wpływy z tej formy e-reklamy prawdopodobnie przekroczą 1,6 mld USD. Dla porównania, wpływy z tradycyjnych form reklamy internetowej (bandery itp.) zmniejszą się w tym roku o 6% - do ok. 3 mld USD.

Jupiter Research prognozuje, że w 2003 r. wydatki na reklamę internetową przekroczą 14,8 mld USD - w USA środki przeznaczone na reklamę w Internecie stanowić będą ok. 6% wszystkich wydatków na promocje.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.