Randki w T-Online

Niemiecki dostawca usług internetowych T-Online Internetional AG, należący do Deutsche Telekom podpisał umowę z Match.com – amerykańską agencją prowadzącą serwis dla osób umawiających się na randki. Umowa ma być kolejnym krokiem w zwiększaniu dochodów firmy z serwisów internetowych objętych opłatą subskrypcyjną.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
W ramach podpisanej współpracy T-Online dokona połączenia serwisów pozwalających na umawianie się na randki i listy użytkowników ze swoim portalem. Ma to nastąpić pod koniec sierpnia.

Burkhard Grassmann, członek zarządu T-Online zaznaczył, że internetowe usługi rozrywkowe typu randki są jednym z najlepiej rozwijających się płatnych serwisów dostępnych online.

Przez ostatnie kilka lat T-Online uruchomił kilka płatnych serwisów dotyczących gier, informacji finansowych oraz poszukiwania pracy.

Match.com jest największym płatnym serwisem umożliwiającym umawianie się na randki. Jak zaznaczają przedstawiciele serwisu, ma on ponad 9 mln użytkowników.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.