EFF: "Uwolnić muzykę!"

Organizacja Electronic Frontier Foundation zamierza promować (m.in. poprzez kampanię reklamową) udostępnianie plików muzycznych online.

Przedstawiciele EFF mówią, że kampania "Let The Music Play" ma pokazać, że możliwy do zrealizowania jest taki model działania sieci P2P, z którego zadowoleni będą i użytkownicy serwisów peer-to-peer, i artyści, których nagrania udostępniane są w Internecie.

Na reklamach, które publikowane są m.in. w magazynie "Rolling Stone", znaleźć można hasła "Czy nie jesteś już zmęczony tym, że traktuje się Ciebie jak przestępcę?" oraz "Współdzielenie plików: muzyka dla naszych uszu". Według przedstawicieli EFF, głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi wojujących ostatnio z serwisami P2P polityków na fakt, iż nie wszyscy użytkownicy serwisów P2P muszą być od razu przestępcami i że konieczne jest raczej udoskonalanie sieci wymiany plików (jako doskonałego kanału dystrybucyjnego), niż ich bezwzględne zwalczanie.

Więcej informacji:

http://www.eff.org/share/