Konkurencja dla iTunes?
- Daniel Cieślak,
- 23.07.2003, godz. 10:58
Firma Buy.com uruchomiła internetowy sklep muzyczny, działający na podobnych zasadach jak iTunes Music Store Apple'a. Najważniejszymi różnicami są: fakt, iż z zasobów nowego serwisu mogą korzystać użytkownicy systemu operacyjnego Windows oraz ceny - BuyMusic.com jest sporo tańszy od iTunes.
Pobranie jednego utworu kosztuje whttp://BuyMusic.com od 79 centów do 1,29 USD (w iTunes Music Store wszystkie utwory kosztują 99 centów). Za 7,95 USD można pobrać cały album. Z zasobów serwisu mogą korzystać jedynie użytkownicy, korzystający z systemu operacyjnego z rodziny Windows oraz oprogramowania Windows Media 9.
W zasobach serwisu znaleźć można ok. 300 tys. piosenek artystów nagrywających zarówno dla tzw. Wielkiej Piątki (czyli pięciu największych koncernów fonograficznych na świecie), jak i tysięcy niezależnych wytwórni z całego świata. Wszystkie dystrybuowane za pośrednictwem serwisu pliki są zabezpieczone przed nielegalnym kopiowaniem.
Więcej informacji:
http://www.buymusic.com