Płatne odnośniki się opłacają

Dzięki reklamowaniu swoich usług za pomocą tzw. sponsorowanych odnośników firmy z branży turystycznej i finansowej zanotowały znaczny wzrost obrotów – stwierdza raport przygotowany przez Interactive Advertising Bureau i comScore Networks.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Okazało się, że firmy turystyczne zwiększyły sprzedaż usług online do wartości ponad 200 milionów USD. Natomiast przedsiębiorstwa zajmujące się finansami osiągnęły wzrost o ponad 2 miliony USD. Wszystko za sprawą internetowego marketingu.

Badania prowadzone były przez trzy miesiące w 16 firmach, wśród których znalazły się American Airlines, hotele Marriott, Bank of America, Citibank oraz State Farm Insurance. Prawie dwie trzecie badanych firm przyznało, że internetowy marketing (w tym przypadku - stosowanie "sponsorowanych odnośników") okazał się być satysfakcjonującą metodą promocji, bo przyniósł zwrot poniesionych inwestycji.

Prawie 90% firm stwierdziło, że na tego rodzaju metody promocji będzie w następnym roku wydawać jeszcze więcej. Z badań przeprowadzonych przez Interactive Advertising Bureau i comScore Networks wynika, że sponsorowane odnośniki klikane są przez użytkowników cztery razy częściej niż zwykłe.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.