Więcej reklam w MSNBC.com

Serwis MSNBC.com zdecydował się uruchomić system "sponsorowanych linków" odnoszących się tematycznie do treści prezentowanych w całym serwisie. Linki udostępniać będzie firma Sprinks, która prowadzi About.com – jedną z największych sieci odnośników tematycznych w Internecie.

Wydarzenia
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
Zgodnie z polityką firmy Sprinks, reklamodawcy mogą "przebijać" swoje oferty umieszczenia sponsorowanych linków na stronach wydawców i w listach subskrypcyjnych. W ramach współpracy z MSNBC.com, klienci Sprinksa będą mogli umieszczać reklamy w najbardziej popularnych sekcjach MSNBC.com (w tym w sekcji zdrowie, podróże, technologia/nauka, sport, biznes).

Dołączanie sponsorowanych linków do wiadomości może jednak być problematyczne, bo doniesienia prasowe są bardzo trudnym materiałem do tworzenia mapy odniesień tematycznych. Firma Sprinks znalazła jednak na to sposób. Zgodnie z jej zaleceniem reklamodawcy umieszczają ogłoszenia, sugerując się kategorią, w której znajduje się wiadomość, a nie słowem kluczowym (np. pojawiającym się w tytule).

Dane dotyczące finansowych aspektów umowy między MSNBC.com a Sprinks nie zostały opublikowane.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.