Nowa reklama ClickAda

Firma ClickAd zaprezentowała nową formę reklamy w Internecie - out layer. Jest ona podobna do top layerów - różni się jednak od nich tym, że może wyświetlać się poza ramkami przeglądarki (i jest widoczna nawet po jej zminimalizowaniu).

Out layer został w całości opracowany przez zespół ClickAdu. Firma liczy na to, że nowatorska forma reklamy zainteresuje reklamodawców, głównie z uwagi na wywoływany przez nią efekt zaskoczenia. Przedstawiciele ClickAdu tłumaczą, że w przeciwieństwie do wykorzystywanych do tej pory w Internecie form reklamy out layer nie jest ograniczony ramkami, reklama może więc być prezentowana bez większych ograniczeń na całym ekranie.

"Fakt opracowania przez nasz zespół innowacyjnej formy reklamy w Internecie, jest dla nas powodem do dumy, nie tylko ze względu na to, iż pokazaliśmy tym samym profesjonalizm i kreatywność ClickAd, ale przede wszystkim, dlatego, że dzięki nam został postawiony kolejny krok naprzód na dynamicznie rozwijającym się polu działań, jakim jest reklama internetowa" mówi Maciej Sobierajski, dyrektor generalny ClickAd.

Kliknij, aby powiększyćReklamę można obejrzeć pod adresem http://www.clickad.zillion.pl/scbill.html - przedstawiciele ClickAdu zastrzegają jednak, że prawidłowo wyświetla się ona jedynie w przeglądarce Internet Explorer 4, 5 i 6 (bez zainstalowanego Service Packa 1 dla IE). Według najnowszych danych serwisu Ranking.pl z wymienionych powyżej wersji IE korzysta w sumie ponad 96% polskich internautów (aczkolwiek nie wiadomo dokładnie, jaka część użytkowników IE 6 zainstalowała Service Pack 1).

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.