Przychody z reklam 40% w górę

Stowarzyszenie Online Publishers Association (OPA) opublikowało wczoraj wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 24 należących do niego firm. Z opracowania dowiadujemy się, że zbadane serwisy internetowe osiągnęły w Q1 2003 przychody z reklam średnio o 40% wyższe niż rok wcześniej.

Znaczne (o 37,6%) zwiększyły się również całkowite przychody firm, które wzięły udział w badaniu. "Wyraźny wzrost przychodów z reklamy jasno pokazuje, że reklamodawcy chętnie przeznaczają środki na kampanie reklamowe przeprowadzane w mediach o ustalonej renomie. Okazuje się, że Internet nie różni się niczym od tradycyjnych mediów - najważniejsza jest zawartość merytoryczna" komentuje Michael Zimbalist, dyrektor wykonawczy OPA

W badaniu udział wzięły m.in. firmy: About.com, Bankrate.com, Belo Interactive, CBS MarketWatch, CNET Networks, Knight Ridder Digital, Meredith, MSNBC.com, New York Times Digital, USATODAY.com, Wall Street Journal Online, Weather.com oraz Washingtonpost.Newsweek Interactive.

Więcej informacji:

http://www.online-publishers.org