Płatne szukanie popłaca

Przedstawiciele Yahoo! poinformowali, że aż 19% przychodów koncernu w pierwszym kwartale uzyskano dzięki współpracy z firmą Overture Services, zajmującą się umieszczaniem na listach wyników wyszukiwarek tzw. sponsorowanych odnośników.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
Jak poinformowano, w pierwszym kwartale 2003 współpraca z Overture przyniosła Yahoo! ok. 54 mln USD przychodu. Firma dostarcza portalowi technologię niezbędną do uzupełnianie listy wyników wyszukiwania o odnośniki, za których wysoką pozycję na liście musi zapłacić reklamodawca. Za każdym razem, gdy intenauta odwiedzający Yahoo! kliknie na taki odnośnik, Overture pobiera za to od reklamodawcy drobną opłatę - i dzieli się nią z portalem.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.