AOL sprzedaje "skórki"

AOL wprowadził opłaty za korzystanie z usługi, umożliwiającej użytkownikom komunikatora AOL IM instalowanie tzw. "skórek" (czyli różnych wersji interfejsu graficznego aplikacji).

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Za "przystrojenie" swojego komunikatora będą oni teraz musieli płacić 9,95 US rocznie lub 1,95 USD miesięcznie. Usługę AIM Expressions uruchomiono w lipcu ubiegłego roku. Przedstawiciele AOL mówią, że cieszy się ona w tej chwili sporą popularnością, stąd pomysł wprowadzenia opłat za nią. Samo korzystanie z komunikatora pozostaje bezpłatne - zapłacić będą musieli jedynie Ci użytkownicy, którzy będą chcieli uatrakcyjnić jego interfejs.

Więcej informacji:

http://www.aol.com

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.