Rejestrem w spamerów?

Koalicja firm zajmujących się m.in. dostarczaniem usług pocztowych oraz reklamą internetową przedstawiło projekt rozwiązania, które ma szansę stać się skutecznym narzędziem w walce ze spamem.

Wydarzenia
16 grudnia 2016 r.

Dnia 18 kwietnia 2016 roku upłynął termin implementacji nowych dyrektyw UE regulujących unijny system zamówień publicznych. Przepisy te zostały...

Zarejestruj się
27 stycznia 2017 r.

Warsztaty mają na celu przekazanie wiedzy na temat problemów z prawami autorskimi we współczesnych  projektach IT oraz sposobach ich...

Zarejestruj się
Pomysł ten to utworzenie czegoś w rodzaju rejestru firm, które miałyby prawo wysyłać masowo korepondencję pocztową (dotyczy to np. firm zajmujących się reklamą) - aby zostać do niego wpisanym, firma musiałaby uzyskać odpowiedni certyfikat. Do jego otrzymania niezbędne będzie wykazanie, że firma wypełnia określone przez ESPC (Email Service Provider Coalition) zobowiązania - czyli m.in. umożliwia klientom natychmiastowe zrezygnowania z otrzymywania korespondencji.

Przedstawiciele ESPC (do koalicji należą m.in. DoubleClick oraz Advertising.com) zapowiadają, że dokładne założenia owego rejestru oraz procesu certyfikacji mają zostać przedstawione w ciągu 6-9 miesięcy.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.