Nowy wizerunek TNS OBOP

Daniel Cieślak | 2003-04-24 06:17:39
Firma Taylor Nelson Sofres poinformowała, że od 24 kwietnia wszystkie jej działania w 53 krajach połączy wspólna marka. Nazwę Taylor Nelson Sofres od dziś zastępuje skrót TNS, znika także dotyczasowe, czerwno-niebieskie logo. W większości krajów, w których działa firma znikną również nazwy lokalnych firm badawczych - jednym z niewielu wyjątków będzie Polska, w której w użyciu pozostanie nazwa TNS OBOP.
Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, posunięcie to odzwierciedla zmiany zachodzące na międzynardowym rynku badań oraz sposób, w jaki firmy używają obecnie informacji marketingowej. Zmiana marki ma także ujednolicić wizerunek TNS na świecie. Utrzymany ma zostać podział na sektory badawcze - z tym, że po zmianie marki sektory nie będą już elemenetem logo TNS.

"Ta zmiana to coś więcej niż jedynie zmiana loga i nazwy; operacja ta odzwierciedla nowy sposób myślenia o tym, co możemy zaoferować naszym klientom i jak będziemy z nimi pracować. Przedstawianie danych statystycznych już nie wystarcza, coraz częściej występujemy bowiem w roli konsultantów do spraw informacji rynkowej. Naszym zadaniem jest zrozumieć problem klienta i doradzić mu w jego rozwiązaniu. Chcemy im oferować pogłębione analizy i strategiczne doradztwo biznesowe. W ten sposób przekroczymy granice tradycyjnej definicji firmy badawczej, która kończy obsługę na dostarczaniu raportu z badań. Zgodnie z nowym sloganem TNS mamy stać się szóstym zmysłem w biznesie." mówi Andrzej Olszewski, prezes TNS OBOP.

Jak powiedział nam Mateusz Galica, Marketing Director TNS OBOP, zmiana nazwy firmy to kolejny etap prowadzonego przez TNS OBOP dostosowywania oferty i struktury do wymogów rynku. "Dziś w 53 krajach swiata firmy sieci zmieniają nazwę na TNS (z małymi wyjątkami, jak TNS OBOP czy TNS NIPO w Holandii). Dla nas to pierwszy etap nowego pozycjonowania. Drugi - ostateczne zakończenie zmian wewnętrznych i wdrożenie w życie ostatecznych standardów pracy - zakończy się jeszcze przed jesienią." mówi Mariusz Galica.
Ocena:
Twoja ocena:
Komentarze
Nikt nie dodał jeszcze komentarza.

reklama
Wideo
Polecane
White Papers

Obsługa klienta w branży finansowej oparta o systemy SAP CRM i SAP Contact Center

Branża finansowa jest szczególnie wrażliwa na niedogodności w obsłudze klienta. System contact center z najwyższej półki,...

Analiza Total Economic Impact dla pamięci masowej IBM Storwize V7000 z funkcją Real-time Compression

Pamięć masowa Storwize V7000 z funkcją Real-time Compression umożliwia ograniczenie kosztów i zwiększenie efektywności...
Subskrypcje
Raport adSTANDARD 2014
Raport konferencyjny powstał w wyniku wielu spotkań i konsultacji z Radą programową konferencji adSTANDARD 2014. Jego podstawę stanowią najnowsze informacje o stanie polskiego rynku reklamy z uwzględnieniem porównań do osiągnięć i...
Znajdziesz nas

© Copyright 2014 International Data Group Poland S.A.
02-092 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 18a
tel.(+4822)321-78-00 fax(+4822)321-78-88