SMS-owe płatności w Reporter.pl

Serwis Web.Reporter.pl wprowadził opłaty za korzystanie z sekcji WebNEWS. Za trzytygodniowy dostęp do niej trzeba teraz zapłacić 9 zł. "Biznesowa informacja to taki sam towar jak każdy inny. Z uwagi na brak stałych reklamodawców postanowiłem zmienić model biznesowy" - mówi Dariusz Majgier, wydawca serwisu.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
Nowa, płatna wersja Web.Reporter.pl działa od dziś. Na nowych zasadach funkcjonują teraz dwie sekcje: Porady dla webmasterów i właścicieli serwisów WWW (http://web.reporter.pl/porady ) oraz WebNEWS (http://web.reporter.pl/webnews ). Aby uzyskać dostęp do którejś z nich, należy wysłać SMS-a pod podany na stronie numer. Wysłanie wiadomości kosztuje 9 zł (plus VAT) - użytkownik otrzymuje za to trzytygodniowy dostęp do serwisu. Firmom zaoferowano możliwość wykupienia rocznego abonamentu - coś takiego kosztuje 120 zł (plus VAT). Obsługą płatności zajmuje się Wapacz.pl.

Dariusz Majgier powiedział nam, że w tej chwili nie planuje tworzenia kolejnych specjalizowanych, płatnych serwisów z branży internetowej - nie wyklucza jednak powstawania kolejnych w przyszłości. "Biznesowa informacja to taki sam towar jak każdy inny. Przygotowanie ciekawych informacji wymaga ogromnego nakładu pracy i czasu, co wiąże się z kosztami. Trzeba opłacić pracowników, lokal, łącza, dostawcę usług internetowych, utrzymywać serwery, komputery i oprogramowanie. Z uwagi na brak stałych reklamodawców postanowiłem zmienić model biznesowy serwisu" - tłumaczy decyzję o wprowadzeniu płatności.

"Oczywiście cześć osób zrezygnuje z WebNEWSów, ale czytelnicy rozumieją, że tworzenie dobrego serwisu wymaga wprowadzenia opłat abonamentowych. Opłaty nie są wysokie w stosunku do korzyści płynących z dostępu do wielu biznesowych informacji skupionych w jednym miejscu, więc wiele firm już kilka dni temu zadeklarowało, że wykupią abonament. Myślę, że za tydzień będę już w stanie zweryfikować czy nowe rozwiązanie było dobrym posunięciem." - mówi wydawca serwisu.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.