Telewizyjny KaZaA

Amerykańska firma Pseudo.com będzie produkować cotygodniowy program muzyczny, który "nadawany" będzie jedynie... w sieci wymiany plików KaZaA. Program poświęcony będzie muzyce hip-hop, zaś prowadzić go ma Ice-T, gwiazda rapu.

Pseudo.com zamierza przygotowywać co tydzień godzinny program "One Nation" i udostępniać do zarejestrowanym użytkownikom KaZaA. Aby go obejrzeć, będą oni musieli pobrać plik na dysk. Będzie to usługa darmowa - Pseudo.com zamierza czerpać zyski z reklam. Wiadomo już, że jednym z głównych sponsorów będzie producent napoju Red Bull.

Decyzja o rozpowszechnianiu programu telewizyjnego w KaZaA nie jest pierwszym przypadkiem "bratania" się biznesu z potępianą przez koncerny rozrywkowe siecią - wcześniej jej potencjał wykorzystało studio filmowe Lions Gate, dystrybuując za pośrednictwem sieci zwiastun filmu "Rules of Attraction".