FT.com na plusie

Serwis internetowy magazynu Financial Times po raz pierwszy w swojej historii przyniósł firmie zysk - i to w sytuacji, kiedy w ubiegłym półroczu "papierowy" magazyn był "na minusie". Zdaniem przedstawicieli FT.com, korzystne dla serwisu okazało się wprowadzenie opłat za korzystanie z części zasobów.

Wydarzenia
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
Serwis FT.com uruchomiony został 4 lata temu - od tego czasu wydawca Financial Times, FT Group, przeznaczył na funkcjonowanie i rozwój serwisu ok. 200 mln. GBP. Do tej pory jednak serwis przynosił straty - mimo dużej i cały czas rosnącej liczby użytkowników (w styczniu było ich ok. 3,5 mln - o 30% więcej niż rok wcześniej).

W maju ubiegłego roku wprowadzono opłaty za dostęp do niektórych zasobów serwisu - wynoszą one od 59 do 99 funtów rocznie (możliwe jest również płacenie za poszczególne miesiące). Zmieniono również profil serwisu - teraz jest on zdecydowanie bardziej, niż na początku działalności, zintegrowany z "papierowym" wydaniem Financial Times.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.