e-reklama bardzo skuteczna

Reklamy online i reklamy w prasie codziennej dzierżą palmę pierwszeństwa jeśli chodzi o wpływ jaki wywierają na podjęcie decyzji o zakupie danego produktu. Jednym słowem są to najskuteczniejsze formy reklamy.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Do takiego wniosku doszli autorzy badań przeprowadzonych wspólnie przez WashingtonPost.com i Nielsen/NetRatings. Wynika z nich, że dorosłe osoby mieszkające w gospodarstwach domowych o rocznym dochodzie ponad 100 tys. USD (gospodarstwa zamożne), podejmując decyzję o zakupach, w znacznej mierze opierają się informacjach znalezionych w Internecie.

Ponad 90% spośród 956 respondentów odpowiedziało że kupowało samochody, komputery i usługi turystyczne za pośrednictwem Sieci. Jednocześnie większość z osób które kupowały przez Internet wyroby luksusowe lub korzystało z profesjonalnych serwisów WWW, stwierdziła, że Internet jest najlepszym medium dla reklamodawców i że swych zakupów dokonali w znacznej mierze kierując się reklamą online.

Z badań wynika także, że osoby dorosłe z zamożnych gospodarstw domowych, korzystają z Sieci niemal codziennie i temu właśnie medium poświęcają każdego dnia najwięcej czasu.

Według badań przeprowadzonych przez WashingtonPost.com i Nielsen/NetRatings we wrześniu 2002 roku wynika, że reklama w Internecie ma także duży wpływ na decyzje biznesowe. 60% spośród 999 respondentów powiedziało, że jeśli chodzi o decyzje biznesowe, Internet ma pod względem skuteczności, znaczną przewagę nad mediami tradycyjnymi, takimi jak radio i telewizja.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.