Więcej płatnych linków w AOL i Netscape

Użytkownicy America Online i Netscape w Europie już wkrótce w wynikach wyszukiwania zobaczą więcej płatnych linków. Stanie się tak na skutek zacieśnienia współpracy między europejskim oddziałem AOL, a firmą Overture Services, która obsługuje płatne systemy wyszukiwawcze.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
Katalogi stron WWW na brytyjskim, niemieckim i francuskim serwisach AOL oraz na niemieckim i francuskim serwisie Netscape'a będą niebawem w wynikach wyszukiwania prezentować linki sponsorowane.

Obie firmy, pierwsze porozumienie dotyczące współpracy zawarły jeszcze w styczniu 2002 roku. W jego wyniku Overture obsługuje płatne linki w wynikach wyszukiwania w na brytyjskim, niemieckim i francuskim serwisie AOL. Zacieśnienie współpracy między obiema firmami sprawi, że niemal 6,5 mln zarejestrowanych użytkowników AOL zobaczy więcej płatnych linków.

Więcej sponsorowanych linków ma być lekarstwem na znaczny spadek przychodów z reklam jakiego AOL doświadczył w minionym roku.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.