eReklamowy program partnerski

Serwis eGospodarka.pl uruchomił opartą na programie partnerskim, internetową platformę reklamową, w której reklamodawcy płacą za rezultaty kampanii reklamowej.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Reklamy na stronach WWW uczestników programu, emitowane są za pośrednictwem platformy reklamowej. Narzędzia personalizacji platformy dają reklamodawcom możliwość wyboru sposobu rozliczania kampanii. Mogą oni opłacać prowizję za wyświetlenie lub kliknięcie reklamy, pozyskanie użytkownika, konkretne wyniki sprzedaży osiągnięte na skutek przejściu klienta ze strony, na której wyświetlana jest reklama.

Reklamodawca za pomocą panelu administracyjnego sam wybiera formę reklamy oraz witryny, na których ma się ona pojawiać. On też określa wysokość prowizji, którą będzie wypłacał partnerom. Uczestnicy programu partnerskiego - właściciele serwisów WWW otrzymują 70% kosztów kampanii. Pozostałą część jako prowizję pobiera serwis eGospodarka.pl.

W programie Partner.eGospodarka realizowanych jest już kilka kampanii reklamowych, m.in. tygodnika "Newsweek" i kilku czasopism językowych. Kampanie te są rozliczane za sprzedaż prenumeraty.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.