AMG.net partnerem AIMS-Software

Spółka zawarła umowę dystrybucyjną z francuskim producentem oprogramowania do zarządzania kampaniami marketingowymi.

AIMS-Software jest już obecna na wielu rynkach europejskich i w Stanach Zjednoczonych. Firma jest dostawcą oprogramowania klasy EMA (Enterprise Marketing Automation). Jej aplikacje służą do automatyzacji, targetowania i analizy skuteczności kampanii marketingowych.

AIMS-Software zdecydowała się na podpisanie umowy partnerskiej z AMG.net ze względu na doświadczenie warszawskiej spółki we wdrażaniu rozwiązań marketingu interaktywnego. AMG.net liczy na wzrost zainteresowania systemami klasy EMA na rynku polskim, zwłaszcza wśród firm sektorów finansowego i telekomunikacyjnego.

Zobacz również:

  • Zarządzanie informacją – nowe kierunki
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200