Ask Jeeves rezygnuje z bannerów

Firma Emeryville, właściciele popularnej w Europie Zachodniej i w USA wyszukiwarki Ask Jeeves, zapowiedziała, że zrezygnuje z publikacji bannerów reklamowych na swoich stronach. Zamiast tego Ask Jeeves skupi się na zaoferowaniu reklamodawcom płatnych wyników wyszukiwania.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Kalifornijska firma Emeryville zaoferuje swoim dotychczasowym oraz potencjalnym reklamodawcom, usługę polegającą na tym, że firmy płacące za reklamę, zajmują lepsze miejsca w wynikach wyszukiwania. Ask Jeeves wprowadzi także do swojej oferty nowość jaką jest możliwość umieszczenia, za odpowiednią opłatą, grafiki lub zdjęcia przy linku do danej firmy.

Decyzja o rezygnacji z reklam bennerowych została powzięta w niedługim czasie po tym jak firma wykreśliła ze swojej oferty reklamowej okienka typu pop-up, oraz okna reklamowe serwowane użytkownikom w momencie przeładowywania się stron (tzw. interstitials).

Warto dodać, że w ciągu minionego roku, również taki potentat jakim jest America Online, ograniczył o 1/3 liczbę pop-up'ów serwowanych na swych stronach.

Adres wyszukiwarki: http://www.ask-jeeves.com

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.