Dochodowe gry online

Jak donosi Reuters, mieszkańcy Europy Zachodniej są coraz bardziej skłonni płacić za treści publikowane w Internecie.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Z najnowszych badań przeprowadzonych przez Jupiter Research wynika, że zmniejszyła się niechęć do płacenia za treści dostępne w Sieci. W roku 2001 procent zachodnioeuropejskich internautów przeciwnych płatnemu kontentowi wynosił 47%. W roku minionym było ich tylko 41%.

19% mieszkających w Zachodniej Europie internautów deklaruje, iż są skłonni płacić za pliki muzyczne pobierane z Internetu. Jeszcze przed rokiem było ich 16%.

Jupiter Research szacuje, że do roku 2007 r. Europejczycy będą wydawać na płatny kontent około 2,5 mld EUR rocznie, w porównaniu do 337 mln EUR wydanych w roku 2001. Największe przychody, zdaniem analityków z "Jupitera", generować mają gry online. Najbardziej zagorzali gracze mają wydawać nawet 100 - 150 EUR rocznie za pobieranie gier i grę online.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.