Podstępne pop-upy

Denerwują was ustawicznie otwierające się w nowych oknach przeglądarki reklamy (potocznie zwane pop-upami)? Być może już niedługo będą irytowały was jeszcze bardziej - kilka internetowych agencji reklamowych rozpoczęło bowiem korzystanie z pop-upów, które automatycznie łączą się z reklamowaną stroną WWW.

Do tej pory, żeby otworzyć stronę reklamowaną przez pop-up, należało na nią kliknąć - niestety, teraz nie jest to już konieczne. Nowa technologia, nazwana "klick through", automatycznie otwiera reklamowaną stronę w momencie, gdy użytkownik najedzie na pop-up kursorem myszy.

Wykorzystującą "klick through" kampanię reklamową rozpoczęła już amerykańska firma Orbitz - w okresie przedświątecznym miliony jej reklam wyświetlane są na stronach New York Timesa czy ESPN.com.

Przedstawiciele firmy twierdzą, że kampania prowadzona w ten sposób jest znacznie efektywniejsza niż w przypadku korzystania z tradycyjnych pop-upów i że zamierza ją kontynuować. Możemy się więc obawiać, że w najbliższym czasie coraz więcej firm zacznie korzystać z tej technologii i czeka nas prawdziwy wysyp "podstępnych pop-upów".

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.