50 MB multimediów w reklamie

Amerykańska agencja interaktywna SF Interactive wprowadziła do swojej oferty nowy rodzaj reklam internetowych o nazwie Ad Cube (Ad3).

Ad3 ma działać jak mini-serwis internetowy, "osadzony" na stronie udostępniającej przestrzeń reklamową. Ad Cube może zawierać do 50 MB materiałów wideo, audio, animacji Flash lub dokumentów. Możliwe jest również tworzenie wewnątrz boksu Ad3 interaktywnych menu.

Cechą odróżniającą Ad3 od innych typów reklamy internetowej jest fakt, że najnowsze dzieło SF Interactive nie przenosi użytkownika wchodzącego w interakcję z boksem reklamowym na inne strony. Pomiary skuteczności Ad3 polegają zatem nie na obliczaniu CTR, ale na mierzeniu częstotliwości i intensywności interakcji użytkowników z reklamą.

Zdaniem przedstawicieli SF Interactive, Ad Cube w pełni spełnia standardy Interactive Advertising Bureau.

Więcej informacji:

http://www.sfinteractive.com/ad3