Wyszukiwarki pomocne w e-zakupach

Jak donosi firma badawcza WebSideStory, cztery najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe skupiają ponad 90% zapytań o sklepy internetowe.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Google, Yahoo, MSN and AOL agregują łącznie 92,97% wszystkich zapytań o strony WWW oferujące sprzedaż różnego rodzaju artykułów i usług. Wśród nich pierwsze miejsce należy do wyszukiwarki Google, przez którą przechodzi 27,16% zapytań. Kolejne miejsca należą do Yahoo! (25,92%), MSN (24,11%), oraz do AOL NetFind (15,6%).

Badania WebSideStory wykazały, że Google i MSN od 1 grudnia 2001 roku, zwiększyły swój "udział w rynku" o niemal 9 punktów proc. każda. AOL może natomiast pochwalić się wzrostem o 7 punktów proc., zaś Yahoo! straciło 15 punktów proc. ze swojego udziału.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.