Monitoring sprzedaży w HP

Comtica wdrożyła dla działu sprzedaży detalicznej Hewlett Packard system wspierający proces sprzedaży. Enterprise Portal pozwala pracownikom centrali HP na zbieranie w czasie rzeczywistym informacji o warunkach ekspozycji i cenach produktów sprzedawanych w kanale detalicznym.

Monitoring sieci handlowych w czasie rzeczywistym realizowany jest przez platformę Comtica Enterprise Portal. Sprzedawcy HP regularnie odwiedzający punkty sprzedaży detalicznej zbierają szczegółowe dane o ilości wystawionych na półkach produktów oraz o miejscu ich wyeksponowania. Ponadto spisywane są aktualne ceny wszystkich towarów działów IT. Pracownicy wprowadzają uzyskane dane do rozbudowanej ankiety w warstwie off-line Comtica Enterprise Portal.

Po wypełnieniu formularza wybierają funkcję aktualizacji, w wyniku, której następuje połączenie z Internetem i uaktualniane są dane w bazie centralnej. Na tej samej platformie portalu, ale we własnym interfejsie regionalni kierownicy sprzedaży otrzymują aktualne informacje, które wspomagają decyzje w obrębie zarządzania sprzedażą detaliczną produktów HP w danym regionie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200